Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gaci

Gać 275, 37-207 Gać

 

„Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Gać w okresie od 03.01.2024r. do 20.06.2024r.”

Gać, 11.12.2023r.

Znak sprawy: GOPS.250.2.2023

 

Zapytanie ofertowe

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gaci zwany dalej „zamawiającym” zaprasza do złożenia oferty na: Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Gać w okresie  od 03.01.2024r. do 20.06.2024r.”

Zamawiający:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gaci

Adres do korespondencji: 37-207 Gać 275

tel.(16) 641 14 29 wew.32 , faks 641 14 29

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na

I. Tryb postępowania:

Niniejsze postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Nr 1/2021 Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gaci z dnia 04 stycznia 2021r. w sprawie przyjęcia Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 zł netto.

 

Postępowanie jest prowadzone w trybie konkurencyjnym z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, efektywności, równego traktowania, jawności i przejrzystości.

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

1. Specyfikacja przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na codziennym przygotowaniu i dostarczeniu orientacyjnie około 34 szt. gorących posiłków dla uczniów szkół podstawowych w roku szkolnym 2023/2024 w dni nauki szkolnej z uwzględnieniem przerw w nauce szkolnej (ferie, dni świąteczne, dni wolne od zajęć szkolnych) w następujących szkołach:

- w Szkole Podstawowej w Gaci – dla ok. 9 uczniów

- w Szkole Podstawowej w Białobokach – dla ok. 7 uczniów

- w Szkole Podstawowej w Ostrowie – dla ok. 12 uczniów

- w Szkole Podstawowej w Dębowie- dla ok. 6 uczniów

Razem dziennie około 34 szt. posiłków

2) Gorący posiłek dla dzieci uczęszczających do szkół, o których mowa powyżej należy przygotowywać zachowując poniższe zasady:

a) zupa (250 ml) : kaloryczność 200 kcal,   
b) drugie danie w tym: produkt węglowodanowy (200g): ziemniaki, kasza, ryż, makaron bądź np. kluski śląskie, kopytka; produkt białkowy pochodzenia zwierzęcego – gotowy 80g (mięso np.: sztuka mięsa, udziec kurczaka, pierś z indyka, kotlet schabowy, stek z piersi kurczaka, bitki wołowe, gulasz itp., bądź ryba (filet płat, bez ości)         ,
c) surówka, jarzyny gotowane, lub owoc 100 g. (asortyment podawanych warzyw i owoców powinien być różnorodny),            

3) wykonawca przygotuje posiłki (gotowane) z własnych produktów żywnościowych

4) posiłki muszą być przygotowane z pełnowartościowych, świeżych, naturalnych produktów

spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności. Nie dopuszcza się mięsa i przetworów                  z puszek konserwowych,

5) jadłospis powinien być urozmaicony, rodzaj potrawy nie może powtarzać się w okresie jednego tygodnia,

6) dostawa posiłku do w/w szkół ma być realizowana w dni nauki szkolnej tj. od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych uprzednio z dyrektorami poszczególnych szkół.

7) dostawa musi odbywać się w naczyniach przystosowanych do przewozu żywności
i zapewniających właściwą ochronę, temperaturę oraz środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności, spełniając przy tym wszelkie wymogi sanitarno–higieniczne,

8) wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość posiłku, temperaturę w chwili podania oraz jego walory smakowe i estetyczne,

9) wykonawca zobowiązany jest codziennie przechowywać próbki żywności dla potrzeb badań żywności przez Państwową Inspekcję Sanitarną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia                  z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakład żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. nr 80, poz. 545 ze zm.),

10) wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do poszczególnych szkół, najpóźniej ostatniego roboczego dnia tygodnia, jadłospis na kolejny tydzień wraz z wykazem alergenów znajdujących się w posiłkach , jadłospis winien być podpisany przez osobę będącą do tego upoważnioną.

11) przewidywana średnia liczba posiłków wynosi około 30 dziennie. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości wydawanych posiłków dziennie w zależności od potrzeb, jednakże zmiany te nie spowodują zmiany ceny jednostkowej.

12) liczba dzieci korzystających z dożywiania w danym dniu będzie weryfikowana telefonicznie przez Dyrektorów poszczególnych szkół lub osoby przez nich upoważnione najpóźniej do godziny 8.30 każdego dnia wykonywanej usługi.

13) zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających jakości oraz gramatury zamawianego posiłku.

14) w przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w zamówieniu Zamawiający kosztami badania obciąży Wykonawcę.

2.   Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

3.   Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV- 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1

4.   Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

5.   Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – ( załącznik nr1)

2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (załącznik Wykonawcy);.

3) Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej wydane przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego - (załącznik Wykonawcy);.

4) Oświadczenie-  załącznik nr 2

 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

 

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest:

Agnieszka Szylar – Kierownik GOPS

tel. (16) 641 14 29 wew. 32

 

  1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek, środa, czwartek 7:30 do 15:30, wtorek 7:30 do 16:30 oraz piątek 7:30 do 14:30.

 

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gaci,

37-207 Gać 275, pok. nr 5.

w zamkniętej kopercie z dopiskiem

„Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Gać w okresie  od 03.01.2024r. do  20.06.2024r.”

w terminie do dnia  27.12.2023r., do godz 10:00

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

  1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
    za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

VIII. Informacje o formalnościach

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
    o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
  5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowo-cenowy
  2. Oświadczenie
  3. Wzór umowy

 

 

 

 

 

                                                                                                   12.12.2023 r. Szylar Agnieszka
                                                                                                  (data, podpis i pieczęć
                                                                                                   osoby zatwierdzającej postępowanie)

 

 

Załączniki:

Załącznik nr 3

Utworzono dnia 12.12.2023, 14:58

Załącznik nr 2

Utworzono dnia 12.12.2023, 14:58

Załącznik nr 1

Utworzono dnia 12.12.2023, 14:58

Informacje

Liczba wyświetleń: 14
Utworzono dnia: 12.12.2023

Historia publikacji

  • 12.12.2023 14:58, Administrator
    Edycja strony: „Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Gać w okresie od 03.01.2024r. do 20.06.2024r.”
  • 12.12.2023 14:58, Administrator
    Dodanie załącznika: Załącznik nr 3
  • 12.12.2023 14:58, Administrator
    Dodanie załącznika: Załącznik nr 2